Wednesday, May 14, 2008

""Bir tek dileğim var mutlu ol yeter” sözünün bir kamyon yükü anlam taşıdığı günlerdi Kaldırımlar toz ve kağıt topakları
Ankara’nın Ankara’nın sonbahar yaprakları
ayvalar sarı hüzünler olgun
yaz yorgunu gövdeler serili betonlarda
Ben yanımda çok acıklı epey yol üstü sözler getirmiştim.
“Sanki terk edilmiş bir viraneyim her yanım dağılmış yıkılmışım ben”
Okul önlük mevsimi ve kaplanması kitapların cumhuriyet gazetesiyle
bir ön beslenme çantası kompleksi malum şu otlu peynir meselesi
Saçlarını süt mısırı örgü yapmış bir al yüz koca göz görüyorum.
Sanki o tehlikeli yolun başındayım
Aşk’a geliyorum!
ama yanıma hep köy zılgıtlı sözler almışım
arabesk kalıyorum her kent soylu aşkın karşısında
“Bir kulunu çok sevdim” diyorum
“O beni hiç sevmiyor” diyorum
“Kalbimi ona verdim artık geri vermiyor” diyorum.
Yılmaz Erdoğan

No comments: